Técnica Básica da Carreira de Velocidade

IMOS DIVIDIR A TÉCNICA EN DOUS GRANDES GRUPOS (TREN SUPERIOR E TREN INFERIOR) E DENTR DESTES VARIOS SUBGRUPOS. 




TREN INFERIOR E PÉS: 

VOO : XEONLLO ELEVADO,PERNA CONTRARIA DESPOIS DO APOIO EXTÉNDESE E VOLVE BUSCANDO UNHA GRAN AMPLITUDE DE ZANCADA

APOIO: DEBE SER CO METATARSO,COMO SE VE NA IMAXE,O DE ABAIXO,O ESQUELETO DA DEREITA
https://www.biolaster.com/news/1389097751/Captura%20de%20pantalla%20%2828%29.png

IMPULSIÓN: EXTENSIÓN DA PERNA DESPOIS DO APOIO

AMORTIGUACIÓN: ESTA DEBE SER CURTA PARA GAÑAR MAIOR VELOCIDADE NO IMPULSO,NESTE MOVEMENTO O CENTRO DE GRAVIDADE DESPRÁZASE CARA ADIANTE



TREN SUPERIOR:
HOMBREIROS:EN 90º CÓ MOVEMENTO DESTOS OPOSTOS AS PERNAS,PERNA DEREITA HOMBREIRO ESQUERDO E VICEVERSA.

O TRONCO: FAI UNS LIXEIROS MOVEMENTOS CON MOITA SOLTURA OS CALES FACILITAN  A BOA CIRCULACIÓN DAS EXTREMIDADES.


BIBLIOGRAFÍA:

                     














TRABALLO FEITO CON:https://deportefronteaoval.blogspot.com.es/p/blog-page.html (Pedro Val)

Comentarios